شما اینجا هستید

0

 

 

مشکلات رایج در جاروبرقی دوو

مشکلات جاروبرقی دوو و سایر وسایل برقی، اکثرا به دلیل استهلاک، عدم سرویس به موقع و روش استفاده نادرست و ناآگاهانه از وسیله و اتفاقات غیر مترقبه می باشد. که هر کدام از تعمیرات رایج به دلایلی اتفاق می افتد که در اینجا به آنها اشاره می گردد و زمانی که شما بدانید مشکل شما به چه علت اتفاق افتاده و مربوط به کدام بخش است راحت تر می توانید برای تعمیرات جاروبرقی دوو اقدام کرده و از حدود قیمت آن مطلع گردید.

تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

عده ای هستند که برای تعمیرات و گرفتن مشاوره برای عیب وسایل برقی خود نمی دانند به کجا مراجعه کنند. و وقتی جاروبرقی آنها دچار مشکل می شود سرگردان می شوند که کجا و چه کسی می تواند به سوالات آنها برای تعمیرات جاروبرقی دوو جواب دهد. مرکز خدمات دوو یکی از مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی دوو می باشد که برای تعمیرات وسایل برقی به ارائه خدمات مشغول می باشد. شما در هر کجای آذربایجان شرقی که باشید می توانید برای گزارش عیوب جاروبرقی خود با مرکز خدمات دوو تماس گرفته و از خدمات درب منزل آن بهره بگیرید. در هر منطقه از استان آذربایجان شرقی که هستید می توانید مشکل خود را مطرح کنید و سپس مرکز خدمات دوو برای تعمیرات جاروبرقی دوو شما، تعمیرکار خبره ای را به محل شما اعزام خواهد نمود.

 چنانچه مشکل جاروبرقی دوو شما حل نشد با  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی تماس بگیرید و یا با استفاده از گزینه ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را ثبت نمایید تا ما با شما تماس بگیریم..

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی دوو

یکی از شایع ترین ایرادات در جاروبرقی های دوو، خاموش شدن ناگهانی دستگاه حین کار می باشد. این مشکل ممکن است برای شما کمی دلهره آور باشد، زیرا ممکن است شما فکر کنید که موتور دستگاه سوخته است. اما باید بگوییم که علت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، تنها این مورد نیست، بلکه ممکن است که یک ایراد کوچک در دستگاه وجود داشته باشد و با یک تعمیر ساده مشکل دستگاه شما بر طرف شود. به عنوان مثال از علل خاموش شدن دستگاه، می تواند خرابی سنسور حرارتی ( سنسوری که دمای موتور را اندازه گیری می کند)، نوسانات برق، قطع شدن ناگهانی برق، جدا شدن دو شاخه از پریز برق، خرابی موتور، نیم سوز شدن موتور، داغ شدن بیش از حد ترموستات، داغ شدن بیش از حد موتور (جهت جلوگیری از سوختن موتور دستگاه خاموش می شود)، پر بودن پاکت دستگاه، کثیفی فیلتر های هوا، انسداد لوله خرطومی و لوله تلسکوپی دستگاه و… اتفاق افتاده باشد.

 تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

سر و صدای زیاد جاروبرقی دوو

خیلی اوقات بسیاری از مصرف کنندگان جاروبرقی بعد از گذشت حدود یک سال، از سر و صدای زیاد دستگاهشان ناراضی هستند. اما شما می توانید با رعایت چند نکته ی ساده از ایجاد این مشکل جلوگیری کنید. در صورتی که دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد، لازم است تا مواردی از قبیل فیلتر های هوا، پاکت جاروبرقی، خرابی موتور، خرابی فن موتور، خرابی بلبرینگ و… بررسی شوند. اگر فیلتر هوا کثیف باشد، موتور جاروبرقی مجبور است تا برای تمیز کردن، بیش از حد کار کند و در نتیجه داغ می شود و همین موضوع می تواند ایجاد سر و صدا کند. بنابراین لازم است تا فیلتر ها را هر دو ماه یک بار تمیز کنید و یا این که باید آن ها را تعویض کنید. همچنین پر بودن کیسه ی دستگاه را نیز بررسی کنید. در صورت پر بودن کیسه، لازم است تا آن را تمیز کنید و یا این که اگر کیسه یک بار مصرف است، باید آن را تعویض کنید. همچنین لازم است تا موتور نیز بررسی شود.

 

خراب شدن بخش سیم جمع کن

وقتی دکمه مربوط به جمع کردن سیم را فشار می دهید ممکن است به یکباره مشاهده کنید عملی انجام نداده و سیم را تا یک حدی جمع می کند. علت این امر می تواند خراب شدن دکمه دستگاه باشد. اگر مربوط به دکمه دستگاه نباشد و تعمیرات جاروبرقی دوو روی دکمه انجام گیرد و درست نگردد باید سیم جمع کن را مورد بررسی قرار داد و تعمیر کرد.

 تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

روشن نشدن جاروبرقی دوو

وقتی کلید روشن شدن جاروبرقی دوو را فشار دادید اما وسیله روشن نشد، بهتر است پریز و جریان برق را کنترل نمایید. اگر هیچ یک از این مسائل نبود، باید به خرابی کابل، دوشاخه دستگاه و خرابی سیم جمع کن شک کنید. ممکن است کلید دستگاه خراب شده باشد که هر یک از این مشکلات را تعمیرکار متخصص با بررسی های لازم میتوانید متوجه شود. اگر رله دستگاه سوخته باشد خود را به این صورت نشان میدهد.

 موتور در آخر مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به تعمیرات جاروبرقی دوو داشته باشد قبل از هر چیز حدود قیمت به شما اعلام شده و هر زمان که شما خواستید پرسنل در محل حاضر شده و وسیله را برای تعمیر تحویل گرفته و با کوتاهترین زمان ممکن بسته به عیب دستگاه آن را به شما تحویل می دهند.

  چنانچه مشکل جاروبرقی دوو شما حل نشد با  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی تماس بگیرید و یا با استفاده از گزینه ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را ثبت نمایید تا ما با شما تماس بگیریم..

 

کم بودن مکش جاروبرقی دوو

گاهی ممکن است که احساس کنید آشغال ها آن طوری که باید جمع نمی شوند و در واقع متوجه می شوید که مکش جاروبرقی ضعیف است. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل فیلتر ها، پاکت جاروبرقی، انسداد لوله خرطومی و لوله تلسکوپی، انسداد پارویی، انسداد مخزن تهویه، نیم سوز شدن موتور و… بررسی شوند. این موارد، جزء مهم ترین موارد در رابطه با کاهش مکش دستگاه می باشند.

 تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

علت وجود لرزش در جاروبرقی چیست؟ آیا عیب یابی و تعمیر جاروبرقی دوو  در این مورد ممکن است؟

 

در صورتی که جاروبرقی لرزش دارد، بهتر است برای تعمیرات جاروبرقی دوو در زمان بروز این مشکل زیر را مد نظر قرار دهید:

در ساختمان جاروبرقی از لاستیک های نگه دارنده ای استفاده شده است که از لرزش قطعات به هنگام کار دستگاه جلوگیری می کند.

این لاستیک ها ممکن است در اثر گذشت زمان و استفاده ی مداوم از دستگاه فرسوده شده باشند.

در این حالت ممکن است جاروبرقی به هنگام کار لرزش داشته باشد. برای رفع این ایراد باید لاستیک نگه دارنده ی دستگاه را تعویض نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل جاروبرقی دوو بهتر است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی تماس بگیرید.

 

اتصال سیم در جاروبرقی دوو

یکی دیگر از خرابی‌های جاروبرقي اتصال سیم‌های آن است که سبب ایجاد نگرانی می‌شود. در جاروبرقی ۴ نوع سیم کشی وجود دارد که برق موردنیاز دستگاه را فراهم می‌کند و در نتیجه موجب کارکرد دستگاه می‌شود. چنانچه کوچکترین مشکلی در این مدار به وجود آید، دستگاه روشن نخواهد شد یا این احتمال وجود دارد که دستگاه به طور متناوب خاموش، روشن شود. برای تعمیر جاروبرقی دوو راهکارهای زیر را دنبال کنید:

ابتدا هر کانکتور را به طور جداگانه بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را محکم کنید.

چنانچه یک اتصال دهنده به درستی کار نمی‌کند، با استفاده از نوار چسب مخصوص، آن را به مدار بازگردانید.

در برخی مواقع نیز این احتمال وجود دارد که سیم‌ها فرسوده شده باشند.

 

 تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

 

 چنانچه مشکل جاروبرقی دوو شما حل نشد با  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی تماس بگیرید و یا با استفاده از گزینه ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را ثبت نمایید تا ما با شما تماس بگیریم..

 

علت بوی سوختگی جاروبرقی دوو چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که با مشکل بوی سوختگی یا دود در دستگاه روبرو بودید، برای تعمیر جاروبرقی دوو از نکات زیر استفاده نمایید:

پر بودن کیسه جاروبرقی از مهم ترین دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی است. که باید بررسی شود.

اتصالی برق را نیز چک کنید.

در نهایت موتور باید برای سوختگی ارزیابی شود.

اگر مشکل بوی سوختگی در دستگاه حل نشد، از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی استفاده نمایید.

 

 

جاروبرقی دوو داغ می کند

داغ شدن موتور جاروبرقی دوو تا اندازه ای طبیعی است. اما اگر حرارت تولید شده بیش از حد طبیعی باشد، احتمال وجود مشکل در موتور جاروبرقی وجود دارد. در برخی شرایط کاربران از جاروبرقی دوو بیشتر از توان نرمال انتظار دارند و گردوخاک های ساختمانی و یا آشغال های خیس را نیز با جاروبرقی مکش می کنند، که باعث می شود موتور بیش از اندازه داغ شود. برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کارهای متفرقه هنگام جاروکشیدن منزل، جاروبرقی را روشن میگذارند. اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود.

متخصصان مرکز خدمات جاروبرقی دوو در محل، گاهی نیز داغ شدن جاروبرقی را به دلیل کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می دانند.  شما می توانید با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی مشکل داغ شدن را حل کنید. همچنین پر بودن پاکت جاروبرقی باعث مسدود شدن مسیر ورودی هوا به موتور می شود و این داغ شدن موتور را به دنبال دارد.

در صورتی که در این حالت از جاروبرقی استفاده ی مکرر شود موتور جاروبرقی آسیب جدی می بیند. برای تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی باید با متخصصان تعمیرات جاروبرقی دوو در ماس بگیرید تا مشکل جاروبرقی شما را حل کنند.

 

مشکل در چرخش برس جاروبرقی دوو

ممکن است برس داخلی جاروبرقی در چرخش مشکل پیدا کند و نتواند به درستی بچرخد. در این حالت فشار زیادی به موتور جاروبرقی برای جمع کردن آشغال های روی زمین وارد می شود. شما خودتان می توانید این مشکل را حل کنید. به این منظور باید، برس را جدا کنید و با قیچی و یا چاقو شروع به گرفتن پرزهای برس جاروبرقی کنید تا بتواند به راحتی بچرخد.

به طور خلاصه عوامل مختلفی می توانند موجب بروز مشکل در جاروبرقی دوو شما شوند. برخی از مشکلات شایع جاروبرقی عبارتند از:

روشن نشدن جاروبرقی

از کار افتادن دکمه های دستگاه

خاموش نشدن جاروبرقی

از کار افتادن سیم جمع کن

کاهش قدرت مکش

خاموش شدن جارو در وسط کار

سر و صدای بسیار بلند

نچرخیدن چرخ ها و خراب شدن سری برسی

و…

در صورتی که هر یک از مشکلات بالا و یا موارد دیگری را در جاروبرقی دوو خود مشاهده کردید، بلافاصله با متخصصین معتمد خود در مرکز خدمات دوو تماس بگیرید. نگران نباشید، ما تمامی مدل ها و انواع جاروبرقی های دوو را توسط متخصصین دوو تعمیر می کنیم. علاوه بر این، اولویت ما با تعمیر قطعات دستگاه شماست، تا بدین سان هزینه های تعمیرات را برای شما کاهش دهیم.

 

برای تعمیر جاروبرقی دوو در آذربایجان شرقی می توانید به نمایندگی های مجاز مرکز خدمات دوو مراجعه کنید که در لیست زیر آدرس آنها نوشته شده است

برای تماس با کارشناسان ما کافیست بر روی شهر مورد نظر خود کلیک کنید


تعمیر جاروبرقی دوو در تبریز
تعمیر جاروبرقی دوو در مراغه
تعمیر جاروبرقی دوو در مرند
تعمیر جاروبرقی دوو در اهر
تعمیر جاروبرقی دوو در میانه
تعمیر جاروبرقی دوو در بناب
تعمیر جاروبرقی دوو در اسکو
تعمیر جاروبرقی دوو در ایلخچی
تعمیر جاروبرقی دوو در باسمنج
تعمیر جاروبرقی دوو در ممقان
تعمیر جاروبرقی دوو در گوگان
تعمیر جاروبرقی دوو در هریس
تعمیر جاروبرقی دوو در یامچی
تعمیر جاروبرقی دوو در صوفیان
تعمیر جاروبرقی دوو در کلیبر
تعمیر جاروبرقی دوو در جلفاسهند
تعمیر جاروبرقی دوو در سراب
تعمیر جاروبرقی دوو در آذرشهر
تعمیر جاروبرقی دوو در هادیشهر
تعمیر جاروبرقی دوو در عجب‌شیر
تعمیر جاروبرقی دوو در سردرود
تعمیر جاروبرقی دوو در ملکان
تعمیر جاروبرقی دوو در شبستر
تعمیر جاروبرقی دوو در خسروشاه
تعمیر جاروبرقی دوو در بستان‌آباد
تعمیر جاروبرقی دوو در هشترود
تعمیر جاروبرقی دوو در ولیعصر
تعمیر جاروبرقی دوو در زعفرانیه
تعمیر جاروبرقی دوو در آبرسان
تعمیر جاروبرقی دوو در باغمیشه
تعمیر جاروبرقی دوو در عباسی
تعمیر جاروبرقی دوو در ایل گلی
تعمیر جاروبرقی دوو در میرداماد
تعمیر جاروبرقی دوو در دوه چی
تعمیر جاروبرقی دوو در یاخچیان
تعمیر جاروبرقی دوو در مرزداران
تعمیر جاروبرقی دوو در میدان ساعت
تعمیر جاروبرقی دوو در نصف راه
تعمیر جاروبرقی دوو در شهناز
تعمیر جاروبرقی دوو در طالقانی

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقالات آموزشی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی دوو

  • ID
خشک نکردن لباسشویی دوو

یکی از رایج ترین ایرادات ماشین لباسشویی دوو خشک نکردن ماشین لباسشویی دوو میباشد که در هنگام پایان کار ماشین لباسشویی دوو در دقیقه 11 میماند و لباس ها ...

بررسی یخچال و ساید دوو

اگر شما هم قصد خرید یخچال و یا ساید دوو را دارید بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید کنید به بررسی بعضی موارد در یخچال و ساید ...

بررسی مایکروفر دوو

قبل از خرید هر محصول، باید به دقت مزایا و معایب آن را بررسی کرد تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید. این موضوع در شرایط اقتصادی فعلی ...

بررسی لباسشویی دوو

قبل از خرید هر وسیله ایی که بهتر است در مورد آن تحقیق کنید تا هم محصولی را خریداری کنید که نیازهای شما را برطرف کند و هم از کیفیت ...

بررسی ظرفشویی دوو

در این مقاله سعی شده تا به بررسی ظرفشویی دوو بپردازیم تا بتوانیم کمکی هر چند ناچیز به شما عزیزان کرده باشیم.اگر قصد ظرفشویی را ...

تعمیر جاروبرقی دوو تبریز

بررسی مشکلات متداول جاروبرقی دوو

یکی از وسایل برقی تمیز کننده منزل که به یک عضو ثابت در منازل تبدیل شده است، جاروبرقی می باشد. جاروبرقی در انواع ...

چیدن ظروف در ظرفشویی دوو

در این مقاله در مورد یکی از وسایل ضروری خانه صحبت خواهیم کرد. ماشین ظرفشویی امروزه جایگاه مهمی در میان خانواده ها پیدا کرده ...

راهنمای علائم روی صفحه نمایش مایکروویو دوو DAEWOO

آیا هرگز به علائم روی فر یا مایکروویو خود را نگاه کرده‌اید و از اینکه تمام این نشانه‌ها واقعا چه ...

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی دوو

یکی از کاربردی‌ترین لوازمی که در آشپزخانه دارید، ماشین ظرفشویی است. تمام ظرف‌ها را داخل آن می‌چینید و تنها با زدن یک ...

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال فریزر دوو در قزوین

یخچال فریزرها جزو مهمترین و اساسی ترین لوازم برقی موجود در هر خانه ایست ، به علت کاربرد بسیار زیاد این دستگاه و در ...

علت صدا دادن مایکروفر دوو

یکی از خطرناک ترین وسایل در بین سایر لوازم خانگی، مایکروفر دوو است و اگر کوچکترین خرابی در آن بوجود آید بدون دانش و تخصص ...

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی دوو

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی دوو می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد. اما شما با ...

تعویض لاستیک دور درب یخچال دوو

لاستیک یا نوار درب یخچال دوو یکی از مهمترین اجزای یخچال دوو است که در کارکرد آن بسیار موثر است. نوار یا لاستیک دور ...

زمان تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید دوو

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید دوو امری متداول است و می‌توان یک یخچال از این مدل را در بیشتر ...

نکاتی در مورد نگه داری از ماشین لباسشویی دوو

آیا تا به حال به این فکر کردید که شاید ماشین لباس‌شویی دوو شما خراب شود؟ آن وقت تکلیف لباس‌های کثیف چه ...

علت جرقه زدن ماکروفر

علت جرقه زدن ماکروفر

ممکن است ماکروفر شما هنگام کارکردن شروع به جرقه زدن از داخل کابین نموده و صدای غیرعادی بدهد. در صورت بروز چنین حالتی فورا ...

نقش نمک در ماشین ظرفشویی

نقش نمک در ماشین ظرفشویی 

رسوبات و کلسیم منیزم موجود در آب (سختی آب)  باعث ایجاد لکه روی ظروف پس از شستشو در ماشین ظرفشویی میگردد. جهت جلوگیری از ...

علل پارگی لاستیک درب ماشین لباسشویی

علل پارگی لاستیک درب ماشین لباسشویی

پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی همیشه دردسر ساز است. ممکن است شما مشغول آشپزی در آشپزخانه باشید که ...
علت داغی بیش از حد بدنه یخچال

علت داغی بیش از حد بدنه یخچال

گرم شدن کناره های درب یخچال فریزر یک امر طبیعی و نرمال بوده و در تمام یخچال ها این حالت وجود دارد و علت این ...
Load More

تعمیرچی

 

گروه خدماتی تعمیرچی با 25 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی ، مفتخر است با بیش از 500 تکنسین فعال ، خدمات سرویس و نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

 اطلاعات تماس دفتر مرکزی

 

تلفن : 91001680 - 021

آدرس : میدان توحید ستارخان مرکز خدمات تعمیرچی

 

سایر درگاه های ارتباطی ما

 

 اینستاگرام : tamirrchii@  

 واتساپ :    Alorepair@ 

 ایمیل :  [email protected]